Мапа сайту - Комунальна установа"Інклюзивно-ресурсний Центр"
- Головна
- Новини
- Фотогалерея
- Контакти
-
Про центр
- Матеріально-технічне забезпечення
- Конкурс на заміщення вакантної посади
-
Підвищення фахової майстерності педагогічних працівників ІРЦ
- Вебінар на тему «Як побудувати роботу ІРЦ на умовах співфінансування громад?»
- Семінар "Сучасний погляд на спеціальну школу як ресурс для дітей з особливими освітніми потребами"
- Психолого-педагогічні аспекти профілактики шкідливих узалежнень серед учнівської молоді
- Онлайн-вебінар «Актуальні питання дотримання вимог законодавства у сфері освіти: запитання - відповіді»
- Науково-практична конференція "Діяльність ІРЦ під час війни"
- Освітянський форум "Почуй лікаря. Здорова дитина - здорова освіта"
- Міжсекторальна конференція
- Онлайн-семінар «Безконфліктне спілкування як ключова компетентність учасників освітнього процесу»
- Курси підвищення кваліфікації для директорів інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) «Управлінська діяльність директорів ІРЦ»
- Семінар за темою «Соціально-психологічна допомога»
- Марафон: визначення категорій освітніх труднощів та рівнів підтримки
- РОЗПОЧАЛАСЯ СЕРІЯ ТРЕНІНГІВ ДЛЯ ДИРЕКТОРІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ
- Нарада-тренінг "Комплексна психолого-педагогічна допомога особам з особливими освітніми потребами у нових умовах функціонування ІРЦ"
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Рівні серед рівних: інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами»
- Науково-практична конференція «Професійна освіта та зайнятість осіб з особливими потребами» 14-16 грудня 2021 року
- Обласний семінар-практикум "Інклюзія-без ілюзії"
- Семінар-навчання голів ППО Територіальної організації профспілки працівників освіти і науки України Буської міської територіальної громади
- Курси підвищення кваліфікації фахівців ІРЦ
- Курси підвищення кваліфікації фахівців ІРЦ
- Міжнародна науково-практична конференція ХХІІ «ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ – 2021»
-
Нормативна документація ІРЦ
-
Закони України, накази, постанови та листи Міністерства освіти і науки України
- 2017
- 2019
-
2020
- Щодо дії постанови КМУ від 21 жовтня 2020р. №983
- Деякі питання організації дистанційного навчання
- Про роботу системи автоматизації інклюзивно-ресурсних центрів
- Н А К А З Про послаблення карантину та відновлення роботи ІРЦ
- Н А К А З Про послаблення карантину
- Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Про затвердження тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів
- Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів
- Щодо підготовки до засідання комітету
- Навчання фахівців ІРЦ
- Постанова про продовження карантину
- Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину
- Організація освітнього процесу в ЗЗСО під час карантину.
- Закон України "Про повну загальну середню освіту"
- Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» передбачено установити з 12 березня до 3 квітня 2020 р. на усій території України карантин
- Лист МОН 11.03.2020 №19-154
- Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 | Кабінет Міністрів України
- Щодо запровадження карантину
- Наказ МОН України від 13.01.2020 № 32 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»
-
2021
- Деякі питання встановлення підвищень посадових окладів (ставок заробітної плати) та доплат за окремі види педагогічної діяльності у державних і комунальних закладах та установах освіти
- КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 15 грудня 2021 р. № 1321 Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах фахової передвищої освіти
- Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році
- Про використання залишків коштів за освітньою субвенцією
- Про пріорітетні напрямки роботи психологічної стужби у системі освіти у 2021/2022 році
- Про посилення карантинних обмежувальних заходів в ІРЦ
-
2022
- Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр
- Про облік внутрішньо переміщених осіб
- КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 12 липня 2017 р. № 545 Київ Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
- ЗМІНИ, що вносяться до Положення про інклюзивно-ресурсний центр
- КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 26 квітня 2022 р. № 483 Київ Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957
- Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану
- Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти
- Розпорядження органів місцевого самоврядування
- Плани, звіти
- Навчально-методичні посібники
-
Закони України, накази, постанови та листи Міністерства освіти і науки України
- Фінансова звітність
- Індивідуальна форма здобуття повної загальної середньої освіти
-
Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Оголошення! Огляд дитячого лікаря-психіатра можна отримати звернувшись в Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр.
-
Інклюзивне навчання
-
Нормативна документація
-
2022/2023
- Про роботу асистентів вчителів
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
- Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році
- Про затвердження Зміни № 10 до національного класифікатора ДК 003:2010
- Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні
- Про оплату праці працівників закладів освіти
- Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році
- Щодо зарахування до 1-го класу закладів загальної середньої освіти
- Лист МОН від 19.08.2022 р. № 1/9540-22 “Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти”
- Про деякі питання зарахування до закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні
- ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти
- Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
- Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні
- Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні
- Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання
- Про створення ресурсних кімнат
- Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах
- ПОСТАНОВА від 28 липня 2021 р. № 769 Київ Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ І РІВНЯ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів. Інструкція користувача: для директорів закладів освіти
- Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад
- Підготовка педагогів та асистентів вчителя є одним з найважливіших чинників якісного інклюзивного навчання у школі – дослідження
- Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
- Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році
- ПЕРЕЛІК навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти в 2020/2021 навчальному році
- ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
- Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період
- ЗНО для дитини з особливими освітніми потребами
- Постанова КМУ від 26.02.2020 №152
- Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти Львівської області на 2019-2020 н. р.
- Програма курси асистентів вчителів
- Критерії оцінювання всіх нозологій початкових класів
- Адаптація навчальних матеріалів для аутистів
- Критерії оцінювання учнів поч класів з ЛРВ
- Посібник Інклюзивна освіта
- МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ 21.06.2019 № 873
- Лист № 1/9-409 від 26.06.2019
- Лист МОН №-1/9-414 ВІД 27.06.2019
- Наказ МОН від 10.06.2019 № 808
-
2022/2023
-
Методичні рекомендації
-
Керівнику закладу освіти
- Якісна інклюзія: інструкція для керівника школи
- Інклюзивне навчання з 1 вересня 2022 р.
- Ресурси
- Додаткова інформація
- Інформаційний посібник "Новий освітній простір"
- Обладнання ресурсної кімнати в закладі освіти
- Навчально-методичний посібник
- ЗРАЗОК – АЛГОРИТМ НАПИСАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ДИТИНУ З МЕТОЮ ПРОХОДЖЕННЯ ПЕРВИННОГО КОМПЛЕКСНОГО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВИВЧЕННЯ В УМОВАХ ІРЦ
- На допомогу керівникам закладів освіти, педагогам та батькам - проведення комплексного психолого-педагогічного вивчення дитини в ІРЦ
- ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ДИТИНУ
- Педагогам закладу освіти
- «Організація та забезпечення особистісно орієнтованого спрямування освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах ЗЗСО»
- Онлайн-трансляція “Роль вчителів та школи у допомозі дітям із гіперактивністю”
- Круглий стіл "Практика асистента педагога"
- СЕРВІСИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ
- Безпечно і комфортно: облаштовуємо заклад освіти
- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ
- НАКАЗ МОН України 21.06.2019 № 873
- Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним
- Наказ, лист МОН про завершення 2019-2020 н. р.
-
Керівнику закладу освіти
-
Корекційно-розвиткові програми
-
Для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннями
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей із затримкою психічного розвитку
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями опорно-рухового аппарату
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями слуху
-
Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку
- Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку
- Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями слуху (глухі, зі зниженим слухом, з кохлеарними імплантами)
- Програма “Корекційно-розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення” / І. В. Кравцова, Л. Л. Стахова
-
Для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів
-
Типові освітні програми для учнів інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти
- Типові освітні програми спеціальних ЗЗСО І ступеня для дітей з ООП
- Типові освітні програми спеціальних ЗЗСО ІІ ступеня для дітей з ООП
- Типові освітні програми спеціальних ЗЗСО ІІІ ступеня для дітей з ООП
- Типові освітні програми у 2021/2022 навчальному році для спеціальних закладів загальної середньої освіти
- Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 4 класу з порушеннями інтелектуального розвитку
- Освіта дітей з особливими освітніми потребами (навчальні програми)
-
Програми розвитку (навчання та виховання) для дітей з ООП дошкільного віку
- Для дітей з порушеннями зору
- Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Для дітей з порушеннями слуху
-
Для дітей з розумовою відсталістю
- ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ «СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ» ПРОГРАМА розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Фізичне виховання та основи здоров’я»
- ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ «СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ» ПРОГРАМА розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Образотворча діяльність»
- ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ «СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ» ПРОГРАМА розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Фізичне виховання»
- Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю
- Для дітей з ФФНМ
- Для дітей із загальним недорозвитком мовлення
- Для дітей із ЗПР
- Для дітей із спектром аутичних порушень
- Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
-
Нормативна документація
-
Методична робота ІРЦ
-
Районні дитячі заходи
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- ...Свято МИКОЛАЯ........
- Спортивне заняття
- Святкова зустріч учнів 1-4 інклюзивних класів з особливими освітніми потребами закладів освіти Буської міської ради "Єдність у різномаїтті"
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивний захід
- 22 березня 2019 року відбувся дитячий районний інтегрований фестиваль талантів «Лелеченята – 2019»
- Всеукраїнська конференція інвалідів
-
Проведені наради
- Тренінгове заняття "Навчаємося разом"
- СКЛАДАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДЛЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- Онлайн-нарада директорів ІРЦ
- Zoom-спілкування з директорами ЗЗСО
- Нарада для вчителів індивідуальної форми навчання (педагогічний патронаж)
- Онлайн-нарада директорів ІРЦ
- Zoom-нарада для директорів ІРЦ
- Zoom - нарада фахіфців (консультантів) ІРЦ
- Zoom-нарада для керівників ЗДО
- Навчання для асистентів вчителів
- Робоча зустріч з Львівською обласною організацією профспілки працівників освіти і науки України
- Онлайн-нарада з питання організації індивідуальної форми навчання (педагогічний патронаж)
- Онлайн-нарада директорів ІРЦ Львівської області організована Департаментом освіти і науки Львівської ОДА
- Онлайн- спілкування
- Онлайн-нарада
- Юридична консультація онлайн для директорів ІРЦ.
- Нарада вчителів та асистентів вчителів інклюзивних класів ЗЗСО «Організація та забезпечення особистісно орієнтованого спрямування освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах ЗЗСО на 2021/2022 н. р.»
- Zoom-спілкування з директорами ЗЗСО
- Онлайн-нарада "Про комплексну оцінку та актуальні питання в роботі ІРЦ"
- Zoom - нарада директорів ІРЦ з привду написання комплексної психолого-педагогічної оцінки
-
Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ!
- Заняття в ІРЦ
- 19 грудня - День Святого Миколая!
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
-
Засідання команд психолого - педагогічного супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання КППС
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Організаційне засідання команд супроводу
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання КППС онлайн
- Засідання КППС
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання КППС
- Консультації
- Для батьків, які перебувають з малятами в укриттях
- Для батьків "Школа Супергероїв"
- Опитування про потребу в комплектуючих до мовного процесора та слухового апарату
- День письменника під час війни
- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ПІД ЧАС ВІЙНИ
- Для дітей в складні часи
- Звернення письменника до вчителів
- Ресурси у допомогу в ці важкі дні війни...
- Психологічна консультація в Школі екофасилітації
- Як будемо проводити комплексну оцінку після карантину?
- Візитка ІРЦ
- Мережа спеціальних ЗЗСО Львівської області
-
Районні дитячі заходи
-
Поради батькам
- Поради вчителя-реабілітолога
- Поради вчителя-логопеда
-
Поради практичного психолога
- Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним?
- Що таке міжпівкульна взаємодія?
- “Розум у дитини знаходиться на кінчиках її пальців” – справедливо стверджував В.О. Сухомлинський
- КОНСТРУКТОР – ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
- Топ книг, які допоможуть батькам та спеціалістам краще зрозуміти дитину з аутизмом та ефективніше з нею працювати.
- Рекомендації щодо навчання і розвитку дітей з розладами аутистичного спектру
- Рекомендації для педагогів, які працюють в інклюзивних класах. Інноваційні методи навчання
- Поради батькам. Пальчикові ігри та вправи для дітей дошкільного віку.
- Ігри та вправи для дітей дошкільного віку. Для Вас, батьки!
- Пам'ятка для батьків «7 речей, яким варто навчити дитину до 10 років»
- СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК УДОМА. ПОРАДИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ
- Як допомогти розвиватись дитині із синдромом Дауна у ранньому віці
- РОЗВИВАЛЬНІ ІГРОВІ ВПРАВИ НА ОСНОВІ МЕТОДИКИ М. МОНТЕССОРІ ( Для раннього віку)
- Корисна інформація: Емоційний розвиток дітей з порушенням інтелектуального розвитку
- Розвиток емоційного інтелекту у дітей: теорія і практика
- Поради для батьків: «ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ»
- Пам’ятка для батьків і педагогів «Способи заохочення і підтримки дитини дошкільного віку»
- ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ
- Те, що дитина з аутизмом хотіла б вам повідомити !
- Рекомендації батькам, які мають дітей з затримкою психічного розвитку (ЗПР)
- Поради вчителя-дефектолога
-
Інформаційні повідомлення
- Міжнародний день людини з синдромом Дауна
- Подяка нашим меценатам
- 21 лютого - Міжнародний день рідної мови
- Шановні батьки учнів з особливими освітніми потребами Буської територіальної громади!
- Привітання з Днем Соборності України
- Карта розташування інклюзивно-ресурсних центрів у Львівській області
- З Новим 2023 роком
- Навчально-методична література від команди КЕНГУРУ
- Про розповсюдження брошури „Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям“
- З днем вчителя!
- Львівське вище професійне училище Інформаційно - комп'ютерних технологій
- Вихованці ІРЦ Львівщини отримали планшети та наплічники від UNICEF
- Вихованці ІРЦ Львівщини отримали планшети та наплічники від UNICEF
- Завантажити аудіоказки
- Ізраїльсько-українська розробка для дітей, що потерпають від воєнної агресії в Україні!
- ЯК ЗАВАНТАЖИТИ ДОКУМЕНТИ З АС ІРЦ. ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ
- Для батьків, які перебувають з малятами в укриттях
- Для батьків "Школа Супергероїв"
- Опитування про потребу в комплектуючих до мовного процесора та слухового апарату
- День письменника під час війни
- Творча майстерня для дітей з особливими освітніми потребами