A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа
"Інклюзивно-ресурсний Центр"
Буської міської ради

Педагогам закладу освіти

РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТІ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

 

Навчально-методичний посібник НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

 

Навчально-методичний посібник Учні початкових класів із тяжким порушенням мовлення

 

Навчально-методичний посібник Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід

 

Навчально-методичний посібник Учні початкових класів із порушенням зору: навчання та розвиток

 

Навчально-методичний посібник Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток

 

Навчально-методичний посібник Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами

 

Навчально-методичний посібник ОСВІТА ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ

 

Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями (Навчально-методичний посібник)

 

НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ КОГНІТИВНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ Л.І.ПРОХОРЕНКО, О.О.БАБЯК, Н.І.БАТАШЕВА, А.Л.ДУШКА

 

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ Методичний посібник

 

Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку /навчально-методичний посібник / Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В.

 

НОВИЙ ФОРМАТ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Навчально-методичний посібник

 

ПОРАДИ КОМАНДИ «ПІДТРИМАЙ ДИТИНУ»: ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ З ООП ОПАНУВАТИ НОВУ НАВИЧКУ

 

РОЗРОБЛЕНО ПОРАДИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ

 

Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України розроблено рекомендації щодо організації навчального процесу

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора