Мапа сайту - Комунальна Установа (Інклюзивно-Ресурсний Центр) Буської Районної Ради
- Головна
- Новини
- Фотогалерея
- Контакти
-
Про центр
- Матеріально-технічне забезпечення
- Конкурс на заміщення вакантної посади
-
Підвищення фахової майстерності педагогічних працівників ІРЦ
- Марафон: визначення категорій освітніх труднощів та рівнів підтримки
- Нарада-тренінг "Комплексна психолого-педагогічна допомога особам з особливими освітніми потребами у нових умовах функціонування ІРЦ"
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Рівні серед рівних: інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами»
- Науково-практична конференція «Професійна освіта та зайнятість осіб з особливими потребами» 14-16 грудня 2021 року
- Семінар-навчання голів ППО Територіальної організації профспілки працівників освіти і науки України Буської міської територіальної громади
- Курси підвищення кваліфікації фахівців ІРЦ
- Курси підвищення кваліфікації фахівців ІРЦ
- Міжнародна науково-практична конференція ХХІІ «ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ – 2021»
- Круглий стіл із впровадження освітньої інтерактивної виставки "MENTAL TREK".
- Онлайн-семінар "Успішні практики дистанційного надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами. Досвід Львівщини"
- Навчання та перевірка знань з безпеки життєдіяльності керівних кадрів освітніх закладів Буської територіальної громади
- Участь у семінарі "Супровід учнів з порушеннями інтелекту в інклюзивному класі"
- Участь у вебінарі "Діагностичний маршрут РДУГ!"
- Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників ІРЦ
- Семінар "Діти з розладами спектру аутизму:особливості комунікації та діагностики"
- Форум "Нова українська школа в умовах сучасності"
- Обмін досвідом
- Успішно отримано сертифікат користувача по роботі з комплексом діагностичних методик для ІРЦ ( WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3, CASD)
- 7 березня 2019 року
- Навчання фахівців ІРЦ
-
Нормативна документація ІРЦ
-
Закони України, накази, постанови та листи Міністерства освіти і науки України
- 2017
- 2019
-
2020
- Щодо дії постанови КМУ від 21 жовтня 2020р. №983
- Деякі питання організації дистанційного навчання
- Про роботу системи автоматизації інклюзивно-ресурсних центрів
- Н А К А З Про послаблення карантину та відновлення роботи ІРЦ
- Н А К А З Про послаблення карантину
- Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Про затвердження тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів
- Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів
- Щодо підготовки до засідання комітету
- Навчання фахівців ІРЦ
- Постанова про продовження карантину
- Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину
- Організація освітнього процесу в ЗЗСО під час карантину.
- Закон України "Про повну загальну середню освіту"
- Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» передбачено установити з 12 березня до 3 квітня 2020 р. на усій території України карантин
- Лист МОН 11.03.2020 №19-154
- Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 | Кабінет Міністрів України
- Щодо запровадження карантину
- Наказ МОН України від 13.01.2020 № 32 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»
-
2021
- КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 15 грудня 2021 р. № 1321 Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах фахової передвищої освіти
- Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році
- Про пріорітетні напрямки роботи психологічної стужби у системі освіти у 2021/2022 році
- Про посилення карантинних обмежувальних заходів в ІРЦ
-
2022
- КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 12 липня 2017 р. № 545 Київ Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
- ЗМІНИ, що вносяться до Положення про інклюзивно-ресурсний центр
- КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 26 квітня 2022 р. № 483 Київ Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957
- Розпорядження органів місцевого самоврядування
- Плани, звіти
- Навчально-методичні посібники
-
Закони України, накази, постанови та листи Міністерства освіти і науки України
- Фінансова звітність
- Індивідуальна форма навчання (педагогічний патронаж)
-
Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Оголошення! Огляд дитячого лікаря-психіатра можна отримати звернувшись в Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр.
- Портал інклюзивної освіти: як батькам подати заяву до ІРЦ онлайн і не тільки (КАРТА ІРЦ)
- Перелік необхідних документів для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини в умовах ІРЦ
- Схема написання психолого-педагогічної характеристики на дошкільника
- Рекомендації щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку після припинення карантину
- План психолого-педагогічної характеристики учня
- Схема психологічної характеристики дитини дошкільника
-
Інклюзивне навчання
-
Нормативна документація
-
2022
- Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах
- ПОСТАНОВА від 28 липня 2021 р. № 769 Київ Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ І РІВНЯ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів. Інструкція користувача: для директорів закладів освіти
- Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 635 ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти
- ПОСТАНОВА від 28 липня 2021 р. № 769 Київ Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530
- Постанова Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 р. № 1321 ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання в закладах фахової передвищої освіти
- Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 636 ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 15 вересня 2021 р. № 957 Київ Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
- Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах
- Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад
- Підготовка педагогів та асистентів вчителя є одним з найважливіших чинників якісного інклюзивного навчання у школі – дослідження
- Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
- Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році
- ПЕРЕЛІК навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти в 2020/2021 навчальному році
- ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
- Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період
- ЗНО для дитини з особливими освітніми потребами
- Постанова КМУ від 26.02.2020 №152
- Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти Львівської області на 2019-2020 н. р.
- Програма курси асистентів вчителів
- Критерії оцінювання всіх нозологій початкових класів
- Адаптація навчальних матеріалів для аутистів
- Критерії оцінювання учнів поч класів з ЛРВ
- Посібник Інклюзивна освіта
- МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ 21.06.2019 № 873
- Лист № 1/9-409 від 26.06.2019
- Лист МОН №-1/9-414 ВІД 27.06.2019
- Наказ МОН від 10.06.2019 № 808
-
2022
-
Методичні рекомендації
-
2022
- ЗРАЗОК – АЛГОРИТМ НАПИСАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ДИТИНУ З МЕТОЮ ПРОХОДЖЕННЯ ПЕРВИННОГО КОМПЛЕКСНОГО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВИВЧЕННЯ В УМОВАХ ІРЦ
- На допомогу керівникам закладів освіти, педагогам та батькам - проведення комплексного психолого-педагогічного вивчення дитини в ІРЦ
- ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ДИТИНУ
- «Організація та забезпечення особистісно орієнтованого спрямування освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах ЗЗСО»
- Онлайн-трансляція “Роль вчителів та школи у допомозі дітям із гіперактивністю”
- Круглий стіл "Практика асистента педагога"
- СЕРВІСИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ
- Безпечно і комфортно: облаштовуємо заклад освіти
- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ
- НАКАЗ МОН України 21.06.2019 № 873
- Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним
- Наказ, лист МОН про завершення 2019-2020 н. р.
-
2022
- Корекційно-розвиткові заняття
-
Типові освітні програми для учнів інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти
- Типові освітні програми спеціальних ЗЗСО І ступеня для дітей з ООП
- Типові освітні програми спеціальних ЗЗСО ІІ ступеня для дітей з ООП
- Типові освітні програми спеціальних ЗЗСО ІІІ ступеня для дітей з ООП
- 2021
- 2021/2022 навчальний рік
- Освіта дітей з особливими освітніми потребами (навчальні програми)
-
Програми розвитку (навчання та виховання) для дітей з ООП дошкільного віку
- Для дітей з порушеннями зору
- Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Для дітей з порушеннями слуху
-
Для дітей з розумовою відсталістю
- ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ «СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ» ПРОГРАМА розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Фізичне виховання та основи здоров’я»
- ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ «СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ» ПРОГРАМА розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Образотворча діяльність»
- ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ «СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ» ПРОГРАМА розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Фізичне виховання»
- Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю
- Для дітей з ФФНМ
- Для дітей із загальним недорозвитком мовлення
- Для дітей із ЗПР
- Для дітей із спектром аутичних порушень
- Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
-
Нормативна документація
-
Методична робота ІРЦ
- Районні дитячі заходи
-
Проведені наради
- Онлайн-нарада директорів ІРЦ
- Засідання команди супроводу
- Zoom-нарада для директорів ІРЦ
- Засідання КППС онлайн
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання команд ППС
- Засідання команд ППС
- Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд ППС
- Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд супроводу
- Засідання команди супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд супроводу
- Засідання команд супроводу
- Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд супроводу
- Zoom - нарада фахіфців (консультантів) ІРЦ
-
Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ!
- Заняття в ІРЦ
- 19 грудня - День Святого Миколая!
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ!
- Заняття в ІРЦ !
- Заняття в ІРЦ!
- Заняття в ІРЦ!
- Заняття в ІРЦ!
- Прдовження занять в ІРЦ!
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ!
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини в ІРЦ
- Консультації
- Для батьків, які перебувають з малятами в укриттях
- Для батьків "Школа Супергероїв"
- Опитування про потребу в комплектуючих до мовного процесора та слухового апарату
- День письменника під час війни
- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ПІД ЧАС ВІЙНИ
- Для дітей в складні часи
- Звернення письменника до вчителів
- Ресурси у допомогу в ці важкі дні війни...
- Психологічна консультація в Школі екофасилітації
- Як будемо проводити комплексну оцінку після карантину?
- Візитка ІРЦ
- Мережа спеціальних ЗЗСО Львівської області
-
Поради батькам
- Поради вчителя-реабілітолога
- Поради вчителя-логопеда
-
Поради практичного психолога
- Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним?
- Що таке міжпівкульна взаємодія?
- “Розум у дитини знаходиться на кінчиках її пальців” – справедливо стверджував В.О. Сухомлинський
- КОНСТРУКТОР – ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
- Топ книг, які допоможуть батькам та спеціалістам краще зрозуміти дитину з аутизмом та ефективніше з нею працювати.
- Рекомендації щодо навчання і розвитку дітей з розладами аутистичного спектру
- Рекомендації для педагогів, які працюють в інклюзивних класах. Інноваційні методи навчання
- Поради батькам. Пальчикові ігри та вправи для дітей дошкільного віку.
- Ігри та вправи для дітей дошкільного віку. Для Вас, батьки!
- Пам'ятка для батьків «7 речей, яким варто навчити дитину до 10 років»
- СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК УДОМА. ПОРАДИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ
- Як допомогти розвиватись дитині із синдромом Дауна у ранньому віці
- РОЗВИВАЛЬНІ ІГРОВІ ВПРАВИ НА ОСНОВІ МЕТОДИКИ М. МОНТЕССОРІ ( Для раннього віку)
- Корисна інформація: Емоційний розвиток дітей з порушенням інтелектуального розвитку
- Розвиток емоційного інтелекту у дітей: теорія і практика
- Поради для батьків: «ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ»
- Пам’ятка для батьків і педагогів «Способи заохочення і підтримки дитини дошкільного віку»
- ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ
- Те, що дитина з аутизмом хотіла б вам повідомити !
- Рекомендації батькам, які мають дітей з затримкою психічного розвитку (ЗПР)
- Поради вчителя-дефектолога
-
Інформаційні повідомлення
- Завантажити аудіоказки
- Ізраїльсько-українська розробка для дітей, що потерпають від воєнної агресії в Україні!
- ЯК ЗАВАНТАЖИТИ ДОКУМЕНТИ З АС ІРЦ. ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ
- Для батьків, які перебувають з малятами в укриттях
- Для батьків "Школа Супергероїв"
- Опитування про потребу в комплектуючих до мовного процесора та слухового апарату
- День письменника під час війни
- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ПІД ЧАС ВІЙНИ
- Звернення письменника до вчителів
- Для дітей в складні часи
- Психологічна консультація в Школі екофасилітації
- Ресурси у допомогу в ці важкі дні війни...
- "Червоні прапорці"
- Народне свято 14 січня - Васильєв день, Старий Новий Рік
- VII МІЖНАРОДНИЙ КОНГРЕС ЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ: "ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ВІД РІВНИХ ПРАВ – ДО РІВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ"
- Зі святом 1 вересня!
- Участь в урочистій академії директорів закладів освіти з нагоди початку нового навчального року
- Вітаємо з Днем Незалежності України!
- Оголошення!
- Онлайн презентація рекомендацій Проекту технічної допомоги "Супровід урядових реформ в Україні " (SURGe)
- Творча майстерня для дітей з особливими освітніми потребами