Мапа сайту - Комунальна установа"Інклюзивно-ресурсний Центр"
- Головна
- Новини
- Фотогалерея
- Контакти
-
Про центр
- Матеріально-технічне забезпечення
- Кадровий склад
- Конкурс на заміщення вакантної посади
- Вакантні посади
- Територія обслуговування
-
Підвищення фахової майстерності педагогічних працівників ІРЦ
- ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН КУРСОВОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ Й АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ІРЦ
- Тренінг з Першої психологічної допомоги від Мальтійської служби
- TippyTalk та інші корисні застосунки
- "Сенсорна інтеграція: науково-практичні засади"
- Вебінар на тему «Психологічний тайм-менеджмент: як встигати НЕ все»
- «Допоміжні технології для покращення мобільності та комунікації»
- Підвищення фахової майстерності фахівців (консультантів) ІРЦ
- «Організація інклюзивного навчання у ЗЗСО»
- Національний тест з медіаграмотності
- Підвищення фахової майстерності фахівців (консультантів) ІРЦ
- Участь директора ІРЦ у зум нараді з питань формування особових справ
- Підвищення фахової майстерності педагогічних працівників ІРЦ
- «Що потрібно знати про епілепсію вчителям та батькам?»
- Навчання від «Академії психічного здоров'я»
- Навчання з питань психосоціальної Підтримки та Першої психологічної Допомоги, Благополуччя, Соціального та емоційного навчання
- Навчання для клінічних логопедів та фахівців мови та мовлення
- «Мовленнєвий лабораторіум 2023»
- Семінар-практикум професійної спільноти фахівців реабілітологів ІРЦ
- Курси підвищення кваліфікації за програмою для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів
- Тренінг «Міждисциплінарний підхід в контексті захисту прав та інтересів дитини, що опинилась в складних життєвих обставинах».
- 17 серпня - консультації юриста щодо вирішення питань трудових відносин у системі освіти
-
Нормативно-правові документи
-
Закони України, накази, постанови та листи Міністерства освіти і науки України
- 2017
- 2019
-
2020
- Щодо дії постанови КМУ від 21 жовтня 2020р. №983
- Деякі питання організації дистанційного навчання
- Про роботу системи автоматизації інклюзивно-ресурсних центрів
- Н А К А З Про послаблення карантину та відновлення роботи ІРЦ
- Н А К А З Про послаблення карантину
- Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Про затвердження тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів
- Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів
- Щодо підготовки до засідання комітету
- Навчання фахівців ІРЦ
- Постанова про продовження карантину
- Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину
- Організація освітнього процесу в ЗЗСО під час карантину.
- Закон України "Про повну загальну середню освіту"
- Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» передбачено установити з 12 березня до 3 квітня 2020 р. на усій території України карантин
- Лист МОН 11.03.2020 №19-154
- Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 | Кабінет Міністрів України
- Щодо запровадження карантину
- Наказ МОН України від 13.01.2020 № 32 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»
-
2021
- Деякі питання встановлення підвищень посадових окладів (ставок заробітної плати) та доплат за окремі види педагогічної діяльності у державних і комунальних закладах та установах освіти
- КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 15 грудня 2021 р. № 1321 Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах фахової передвищої освіти
- Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році
- Про використання залишків коштів за освітньою субвенцією
- Про пріорітетні напрямки роботи психологічної стужби у системі освіти у 2021/2022 році
- Про посилення карантинних обмежувальних заходів в ІРЦ
-
2022
- Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр
- Про облік внутрішньо переміщених осіб
- КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 12 липня 2017 р. № 545 Київ Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
- ЗМІНИ, що вносяться до Положення про інклюзивно-ресурсний центр
- КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 26 квітня 2022 р. № 483 Київ Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957
- Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану
- Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти
- 2023
- 2024
- Розпорядження органів місцевого самоврядування
- Установчі документи ІРЦ
- Колективний договір
- Правила внутрішнього трудового розпорядку
- Річні плани
- Річні звіти
- Фінансова звітність
-
Закони України, накази, постанови та листи Міністерства освіти і науки України
- Індивідуальна форма здобуття повної загальної середньої освіти
-
Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
-
Інклюзивне навчання
-
Нормативна документація
- 2024/2025
- 2023/2024
-
2022/2023
- Про роботу асистентів вчителів
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
- Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році
- Про затвердження Зміни № 10 до національного класифікатора ДК 003:2010
- Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні
- Про оплату праці працівників закладів освіти
- Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році
- Щодо зарахування до 1-го класу закладів загальної середньої освіти
- Лист МОН від 19.08.2022 р. № 1/9540-22 “Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти”
- Про деякі питання зарахування до закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні
- ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти
- Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
- Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні
- Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні
- Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання
- Про створення ресурсних кімнат
- Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах
- ПОСТАНОВА від 28 липня 2021 р. № 769 Київ Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ І РІВНЯ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів. Інструкція користувача: для директорів закладів освіти
- Список рекомендованої літератури МОН на 2023/2024 н. р.
- Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад
- Підготовка педагогів та асистентів вчителя є одним з найважливіших чинників якісного інклюзивного навчання у школі – дослідження
- Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
- Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році
- ПЕРЕЛІК навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти в 2020/2021 навчальному році
- ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
- Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період
- ЗНО для дитини з особливими освітніми потребами
- Постанова КМУ від 26.02.2020 №152
- Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти Львівської області на 2019-2020 н. р.
- Програма курси асистентів вчителів
- Критерії оцінювання всіх нозологій початкових класів
- Адаптація навчальних матеріалів для аутистів
- Критерії оцінювання учнів поч класів з ЛРВ
- Посібник Інклюзивна освіта
- МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ 21.06.2019 № 873
- Лист № 1/9-409 від 26.06.2019
- Лист МОН №-1/9-414 ВІД 27.06.2019
-
Методичні рекомендації
-
Керівнику закладу освіти
- ВПРОВАДЖУЄМО ІНКЛЮЗІЮ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
- Якісна інклюзія: інструкція для керівника школи
- Інклюзивне навчання з 1 вересня 2022 р.
- Ресурси
- Додаткова інформація
- Інформаційний посібник "Новий освітній простір"
- Обладнання ресурсної кімнати в закладі освіти
- Навчально-методичний посібник
- ЗРАЗОК – АЛГОРИТМ НАПИСАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ДИТИНУ З МЕТОЮ ПРОХОДЖЕННЯ ПЕРВИННОГО КОМПЛЕКСНОГО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВИВЧЕННЯ В УМОВАХ ІРЦ
- На допомогу керівникам закладів освіти, педагогам та батькам - проведення комплексного психолого-педагогічного вивчення дитини в ІРЦ
- ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ДИТИНУ
- Педагогам закладу освіти
- «Організація та забезпечення особистісно орієнтованого спрямування освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах ЗЗСО»
- Онлайн-трансляція “Роль вчителів та школи у допомозі дітям із гіперактивністю”
- Круглий стіл "Практика асистента педагога"
- СЕРВІСИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ
- Безпечно і комфортно: облаштовуємо заклад освіти
- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ
- НАКАЗ МОН України 21.06.2019 № 873
- Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним
- Наказ, лист МОН про завершення 2019-2020 н. р.
-
Керівнику закладу освіти
-
Корекційно-розвиткові програми
-
Для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннями
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей із затримкою психічного розвитку
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями опорно-рухового аппарату
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями слуху
-
Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку
- Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку
- Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями слуху (глухі, зі зниженим слухом, з кохлеарними імплантами)
- Програма “Корекційно-розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення” / І. В. Кравцова, Л. Л. Стахова
-
Для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів
-
Типові освітні програми для учнів інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти
- Типові освітні програми спеціальних ЗЗСО І ступеня для дітей з ООП
- Типові освітні програми спеціальних ЗЗСО ІІ ступеня для дітей з ООП
- Типові освітні програми спеціальних ЗЗСО ІІІ ступеня для дітей з ООП
- Типові освітні програми у 2021/2022 навчальному році для спеціальних закладів загальної середньої освіти
- Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 4 класу з порушеннями інтелектуального розвитку
- Освіта дітей з особливими освітніми потребами (навчальні програми)
-
Програми розвитку (навчання та виховання) для дітей з ООП дошкільного віку
- Для дітей з порушеннями зору
- Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Для дітей з порушеннями слуху
-
Для дітей з розумовою відсталістю
- ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ «СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ» ПРОГРАМА розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Фізичне виховання та основи здоров’я»
- ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ «СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ» ПРОГРАМА розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Образотворча діяльність»
- ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ «СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ» ПРОГРАМА розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Фізичне виховання»
- Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю
- Для дітей з ФФНМ
- Для дітей із загальним недорозвитком мовлення
- Для дітей із ЗПР
- Для дітей із спектром аутичних порушень
- Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
-
Нормативна документація
-
Методична робота ІРЦ
-
Дитячі заходи
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Майстерка для учнів з особливими освітніми потребами
- Спортивне заняття
- Майстер-клас з образотворчого мистецтва (малювання фарбами)
- Екскурсія до історико-краєзнавчого музею м. Буськ
- Творча зустріч
- Пізнавальна екскурсія
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
- Спортивне заняття
-
Проведені наради
- Територіальний конкурс «Асистент вчителя інклюзивного класу 2024 року»
- Практичний семінар для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Красненської селищної ради
- Науково-практичний семінар «Реалізація Концепції інклюзивної освіти: роль та завдання ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів»
- Тренінг з командотворення "Збудуй свою команду!"
- Нарада директорів ІРЦ Львівської області
- Практичний семінар для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Буської міської ради
- Звіт професійної спільноти фахівців (консультантів) ІРЦ (практичних психологів)
- "Передріздвяні посиденьки"
- Семінар для директорів ІРЦ Львівщини
- Інструктивно-методична нарада для практичних психологів
- Інструктивно-методична нарада для заступників директорів з навчальної роботи інклюзивних закладів освіти Красненської ТГ
- Навчатися один від одного, навчатися разом – це завжди цікаво, весело та продуктивно.
- Інструктивно-методична нарада для заступників директорів з навчальної роботи інклюзивних закладів освіти
- Нарада-семінар директорів інклюзивно-ресурсних центрів Львівщини "Деякі аспекти написання висновку комплексної оцінки психолого-педагогічного розвитку особи" на базі Львівського професійного коледжу прикладного мистецтва та дизайну
- Онлайн-нарада директорів інклюзивно-ресурсних центрів Львівщини
- Конкурс «Асистент вчителя інклюзивного класу 2023 року»
- Педагогічна майстерка з питань: «Корекція небажаної поведінки у школяра»
- Педагогічна майстерка з питань: "Спеціальної методики навчання математики дітей з порушенням інтелектуального розвитку"
- Педагогічна майстерка "Порушення писемного мовлення у школярів"
- Педагогічна майстерка "Порушення писемного мовлення у школярів"
-
Заняття в ІРЦ
- Весна іде, красу несе
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- Заняття в ІРЦ
- На занятті розширюємо уявлення дітей про людське житло, його облаштування; формуємо вміння складати розповідь, додаючи елементи опису меблів, розвиваєио мислення, пам’ять, увагу.
- Під час вивчення теми формуємо поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг.
- "Зимонька-зима в гості до нас прийшла"
- Завершуємо плідний робочий тиждень отримуючи посмішки від наших вихованців.
- Узагальнення знань, розвиток фантазії, уяви, розумової та комунікативної діяльності
- В останній тиждень листопада пригадуємо, узагальнюємо і закріплюємо знання наших вихованців.
- Частини тіла
- Частини мого тіла
- Закріплюємо та поглиблюємо знання дітей про іграшки.
- "Іграшки оберігаю, з ними дуже гарно граю"
- Заняття
-
Засідання команд психолого - педагогічного супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання КППС
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Організаційне засідання команд супроводу
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Засідання КППС
- Консультації
- Навчально-методичні посібники
- #поради_батькам_дитини_з_ООП
- Для батьків, які перебувають з малятами в укриттях
- Для батьків "Школа Супергероїв"
- Опитування про потребу в комплектуючих до мовного процесора та слухового апарату
- День письменника під час війни
- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ПІД ЧАС ВІЙНИ
- Для дітей в складні часи
- Звернення письменника до вчителів
- Ресурси у допомогу в ці важкі дні війни...
- Психологічна консультація в Школі екофасилітації
- Як будемо проводити комплексну оцінку після карантину?
- Візитка ІРЦ
- Мережа спеціальних ЗЗСО Львівської області
-
Дитячі заходи
-
Поради батькам
- Поради вчителя-реабілітолога
- Поради вчителя-логопеда
-
Поради практичного психолога
- Школярі й учителі можуть переглянути короткі мультфільми про подолання стресу
- «Я не можу», або як розвинути мотивацію
- Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним?
- Що таке міжпівкульна взаємодія?
- “Розум у дитини знаходиться на кінчиках її пальців” – справедливо стверджував В.О. Сухомлинський
- КОНСТРУКТОР – ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
- Топ книг, які допоможуть батькам та спеціалістам краще зрозуміти дитину з аутизмом та ефективніше з нею працювати.
- Рекомендації щодо навчання і розвитку дітей з розладами аутистичного спектру
- Рекомендації для педагогів, які працюють в інклюзивних класах. Інноваційні методи навчання
- Поради батькам. Пальчикові ігри та вправи для дітей дошкільного віку.
- Ігри та вправи для дітей дошкільного віку. Для Вас, батьки!
- Пам'ятка для батьків «7 речей, яким варто навчити дитину до 10 років»
- СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК УДОМА. ПОРАДИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ
- Як допомогти розвиватись дитині із синдромом Дауна у ранньому віці
- РОЗВИВАЛЬНІ ІГРОВІ ВПРАВИ НА ОСНОВІ МЕТОДИКИ М. МОНТЕССОРІ ( Для раннього віку)
- Корисна інформація: Емоційний розвиток дітей з порушенням інтелектуального розвитку
- Розвиток емоційного інтелекту у дітей: теорія і практика
- Поради для батьків: «ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ»
- Пам’ятка для батьків і педагогів «Способи заохочення і підтримки дитини дошкільного віку»
- ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ
- Поради вчителя-дефектолога
-
Інформаційні повідомлення
- Всесвітній день поширення інформації про аутизм
- Несподівана зустріч
- Всесвітній день людей із синдромом Дауна відзначається щороку 21 березня
- Протидій спробам вербування! «Не пали автівку ЗСУ! «Здай» ворога в СБУ!»
- Перелік посібників щодо навчання дітей з порушеннями слуху
- Легка ігрова форма навчання дає швидкі успіхи і завжди мотивує дітей до нових знань!
- Проєкт за підтримки Кіберполіції “БРАМА”: Захистимо себе від кіберзагроз
- Підтримка дітей з епілепсією — це не лише про медичні знання. Це про культуру взаємодопомоги та турботу 💜
- Наказ МОН України "Про затвердження Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, яка здобуває дошкільну освіту" від 09.12.2024 № 1713.
- 🤔 Як організувати дітям комфортне навчання в інклюзивному класі? Що робити, якщо в дитини станеться епілептичний напад? Як пояснити це іншим учням? Як увберегти дитину з епілепсією від булінгу?
- #реабілітація #реабілітаціятравмвійни
- Майстер-клас "Вогник тепла: виготовлення Стрітенської свічки"
- День Соборності України!
- ОГОЛОШЕННЯ!
- Співпраця ІРЦ та НРЦ
- Вакансії
- Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами (методичні рекомендації)
- З днем захисту дітей!
- День вишиванки!
- Майстер - клас з написання писанок
- Творча майстерня для дітей з особливими освітніми потребами