A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа
"Інклюзивно-ресурсний Центр"
Буської міської ради

ЗРАЗОК – АЛГОРИТМ НАПИСАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ДИТИНУ З МЕТОЮ ПРОХОДЖЕННЯ ПЕРВИННОГО КОМПЛЕКСНОГО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВИВЧЕННЯ В УМОВАХ ІРЦ

Дата: 05.01.2022 16:41
Кількість переглядів: 675

ЗРАЗОК – АЛГОРИТМ НАПИСАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ДИТИНУ З МЕТОЮ ПРОХОДЖЕННЯ ПЕРВИННОГО КОМПЛЕКСНОГО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВИВЧЕННЯ В УМОВАХ ІРЦ

Фірмовий бланк закладу освіти

Реєстраційний номер та дата вихідної інформації

Психолого – педагогічна характеристика на __________________, ______________,

                                                                                                                        (прізвище, імя, по батькові дитини)            (дата народження)

учня (вихованця)__________, _______________________________

                       (клас, група)                             (повна назва закладу освіти)

  • Загальні відомості :
  • соціально-побутові умови в сімї,
  • у скільки років прийшов до школи (ЗДО), як був до неї підготовлений,
  • термін здобуття освіти та форма навчання (за наявності)
  • Стан знань і навичок дитини :
  • успішність  з кожного навчального предмета окремо (в описовому та оціночному форматі) відповідно до програмових вимог класу (групи); що саме є складним для дитини у засвоєнні того чи іншого предмета;
  • ставлення дитини до невдач у навчанні;
  • вплив освітніх труднощей  дитини на засвоєння навчальної програми;
  • наявність педагогічної занедбаності;
  • види допомоги, які надавались дитині у подоланні прогалин та труднощів, і якими є наслідки цієї допомоги.
  • Працездатність та поведінка дитини в класі (групі) :
  • розуміння дитиною вимог педагога,
  • участь у роботі класу (групі);
  • стан працездатності дитини в класі (групі) ( цілеспрямованість, ступінь розвитку уваги, темп роботи, наполегливість, доведення розпочатої роботи до завершення; що саме втомлює дитину;
  • вплив психофізичного порушення на працездатність і поведінку.
  • Загальна характеристика особистості дитини :
  • позитивні та негативні риси характеру дитини;
  • загальний рівень розвитку дитини,
  • користування допоміжними та технічними засобами (окулярами, ….)
  • інтереси та потреби,
  • взаємини з колективом  (з ким товаришує; якщо конфліктує з однолітками, то зазначити причини конфліктів)

 

Директор закладу освіти ______________________ (прізвище, ініціали)

(підпис, печатка)

Педагоги :…                      _____________________(прізвище, ініціали)

(підпис)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора