Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
10.01.2022 р. відбулись засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП, під час яких проведено моніторинг навчальних досягнень учнів з ООП та визначення рівнів надання підтримки цим учням.
Засідання команд супроводу було призначено для проведення моніторингу динаміки розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Також, оцінено виконання цілей в Індивідуальній програмі розвитку та зроблено висновок про ефективність стратегій,які застосовувалися. Провівши моніторинг ІПР було встановлено відповідність пріоритету вибору цілей. Аналізуючи протоколи результатів, було встановлено, що рекомендована ІРЦ програма навчання ,її адаптації та модифікації відповідають індивідуальним особливостям та можливостям учнів. Також були встановлені чинники,що зумовили відповідний рівень досягнення індивідуальних очікуваних результатів. На основі вищенаведених аналітичних даних, за допомогою фахівців (консультантів) ІРЦ були встановлені відповідні рівні підтримки для кожного учня.