ВПРОВАДЖУЄМО ІНКЛЮЗІЮ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Сьогодні школа має дуже швидко пристосовуватися до індивідуальних потреб дітей та адаптувати свою діяльність до викликів, пов’язаних із безпекою, воєнним станом, вимушеним переміщенням громадян на безпечні території, руйнуваннями інфраструктури тощо. Повномасштабна війна в Україні внесла свої корективи й у термін «діти з особливими освітніми потребами» — його тепер можна застосувати для значно більшої кількості учнів.
Щоб допомогти керівникам шкіл у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами, Державна служба якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe Project) розробили посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти» https://bit.ly/485pYJE
У посібнику директори шкіл та освітяни знайдуть покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї системи управлінських рішень для організації та впровадження інклюзивного навчання. У ньому є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.
ВПРОВАДЖУЄМО ІНКЛЮЗІЮ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ